poniedziałek, 3 czerwca 2013

Nominacja do Libster Blog Award

Zostałam nominowana przez Dominikę , która prowadzi bloga pt. Duperelki Domi <3 Strasznie ci dziękuję , bo zależało mi na tej nominacji :} 



A teraz pytania od niej :


1.Gdzie byś chciała pojechać ?
Do Londynu .
2.Co skłoniło Cię do założenia bloga ?
Wcześniejsza współpraca na starym blogu.
3.Ulubiony film ?
Nie mam ulubionego jest dużo filmów , które lubię .
4.Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Zrobić sobie nową biżuterię .
5.Czego nie lubisz robić ?
Lekcji
6. Jakie osoby Cię denerwują ?
Takie , które kłamią ci w żywe oczy i myślą , że ty im wierzysz .
7. Jakie wspomnienie najbardziej ci utkwiło z dzieciństwa ?
Nie wiem ?!
8.Ulubiona potrawa ?
Spaghetti .... chyba ?!
9 .Masz rodzeństwo ?
Taaak 
 10. Ulubione zwierzę ?
Oczywiście PIESK
11.Ubiór elegancki czy sportowy ?
Hymmm ... raczej elegancki :}

I chciałabym przeprosić , ale nominować jak na razie nie mam kogo :} Ale jak ktoś się znajdzie to na pewno go nominuję :}

4 komentarze:

  1. Również uwielbiam pieski ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. No to super , że zdobyłaś Tą nominację do Libster blog Award ! Bardzo cięszko ją zdobyć no przynajmniej ja tak słyszalam No ale gratuluję blog jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz farta , że ci się udało zdobyć Libster blog Award :} Gratuluję ci i życzę powodzenia przy prowadzeniu tego bloga .

    OdpowiedzUsuń