poniedziałek, 5 sierpnia 2013

ŁaPaCz SnÓw + ciekawostka

OK .Mam dla was dzisiaj
  ŁAPACZ SNÓW
Powstał on , gdyż zawsze chciałam mieć takiego łapacza ha ha 
Bardzo ładnie wyglądają , zwłaszcza te z rzemyków.
No ale ja wykorzystałam włóczkę w kolorze kremowym ,
połyskujący brązowy materiał , którym obwiązałam kółko łapacza 
i dużo koralików w kolorach złota , brązu i pomarańczy .
   Sorry za to , że zdjęcia są trochę słabej jakości , gdyż robione są telefonem hi hi






A teraz taka mini ciekawostka o ŁAPACZACH SNÓW

Według wierzeń niektórych plemion sny nawiedzające śpiących w domu musiały przejść przez amulet. Gęsta sieć miała przepuszczać jedynie dobre sny, a zatrzymywać nocne mary , które ginęły wraz z pierwszymi promieniami słońca. Taki sen miał łapać się w sieć i spływać po piórach.


7 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam mieć łapacz snów :3 ♥♥
    Teen jest boski.
    pozdrawiam Dalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz taki łapacz snów to na włóczkę nawlekaj byle jakie koraliki ( byle , żeby było ich dużo ) i przyczepiaj do koła łapacza będzie fajny efekt końcowy :}
      Albo po prostu zrób taki sam jak mój :]

      Usuń
  2. Świetny ♥Ostatnio dziewczyna z USA robiła na YT tutorial na taki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też miałam inspirację z internetu :}

      Usuń
  3. Cudny ten twój Łapacz <3
    Zapraszamy - takarzeczywistosc.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci wyszedł ^^ ale się pozmieniało tu u Cb

    OdpowiedzUsuń