piątek, 6 września 2013

Małe info dla was ...

Ciągle staram się zrobić jakiś fajny nagłówek i ciągle go zmieniam i zmieniam , 
ale wciąż nie mogę zrobić takiego fajnego nagłówka jak mają inni .
Jeśli ktoś mógł by mi zrobić taki  ładny nagłówek ,
na pasku bocznym mojego bloga będzie baner z waszego tła z bloga i do piska  
ten nagłówek wykonał / a (nazwa właściciela/ki bloga ) .
Zostanę także jego obserwatorem na blogu , (chyba , że już jestem).

A może znacie kogoś , kto mógł by mi zrobić taki nagłówek . 
Pisać jeśli jesteście chętni pod tym postem , albo dajcie link do kogoś , kto na pewno mógł by mi zrobić nagłówek .


Będę bardzo wdzięczna i mam nadzieję , że to co wam zasugerowałam w nagrodę , jest wystarczające .

Liczę na waszą pomoc ;}

Dominika

Chcę was jeszcze poinformować o candy u jeeverlly
więcej informacji znajdziecie na blogu http://jeeverlly.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz