środa, 4 grudnia 2013

Bransoletka z koralików oplatana wskążkom !

No to tak !
Na początek dziękuje tym , którzy odwiedzają mój blog i chętnie go odwiedzają !
Wasze komentarze bardzo mnie motywują do dalszej pracy nie tylko robienia biżuteri , 
ale także do prowadzenia tego bloga !
Jeszcze raz wam bardzo dziękuję !
I pamiętajcie zawsze się wam odwdzięcze !

***

Dalej !
Post dziś znowu bransoletka .
Tak zastanawiając się , to najczęściej robię bransoletki.
Tera pada pytanie Czemu ?
A temu , że kocham nosić bransoletki ,
i pewnie dlatego najczęściej je robie :]

Teraz też jestem w trakcie robienia kolczyków w klimacie świąteczno-zimowych !
O tym też przygotuję dla was post !

***

Co do świąt ...
Czy czujecie to , że Święta zbliżają się wielkimi krokami ?
Bo ja nie XD
Być może to dlatego , że nie ma jescze śniegu , przystrojonych drzewech lampkami ...
A wy robicie może jakąś świąteczną biżuterię lub jakieś pierniki świąteczne ???
Piszcze w komentarzach :]
I chciałam pogratulować tym , którzy dali radę przeczytać cały post , bo trooochę się rozpisałam :]

Życzę  Wam  Wesołych  Świąt !!!
*
**
***
****
*







4 komentarze: