niedziela, 5 stycznia 2014

Łańcuch

Hej hej hej
Dzisiaj jestem w dobrym nastroju dlatego postanowiłam
tak szybko dodać kolejny post :}
Dzisiaj post o naszyjniku ,
przeglądając ostatnio swoje posty zauważyłam , że 
najczęściej robię bransoletki
a to się da bardzo łatwo wytłumaczyć , bo
bransoletki uwielbiam najbardziej nosić
naszyjnik nałożę tylko wtedy , kiedy mi się na prawdę spodoba.
No a mi spodobały się właśnie takie naszyjniki jak ten w dzisiejszym poście.
Wydaje się , że to nic takiego zrobić taki naszyjnik ,
ale ja niestety miałam utrudnioną sprawę , bo ja musiałam łączyć te wszystkie ogniwa ze sobą , 
bo miałam je wszystkie osobno :c
Trochę pomęczyć się musiałam , ale myślę , że było warto.
No nic ja już się tak nie rozpisuję , i wstawiam zdjęcia.
PS.Teraz na każdym moim zdjęciu będzie link mojego bloga :]





To ostatnie zdjęcie musiałam zrobić na innym motywie , bo na tym drugim nie było widać naszyjnika :]

6 komentarzy:

  1. Śliczny :3 A co do tego linku to nie lepiej w rogu zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i tak , ale mi tak na tym zdjęciu akurat fajnie pasowało :} Do każdego zdjęcia link będzie zawsze inaczej dopasowany :]

      Usuń
  2. Fajny łańcuch, wygląda trochę gangstersko. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ładnie prezentuje się ten naszyjnik z białymi bluzkami :]

      Usuń