wtorek, 18 lutego 2014

Bransoletka + niespodzianka

Hmmm
No tak po tym jak wygrałam rozdanie nabyłam różniastych cudeniel.
To też wstawiam wam dzisiaj post.
Plus nauczyłam się robić bransoletki na szydełku.
Czekam jeszcze na moją nitkę i zabieram się do roboty.
Bransoletka wykonana stylem warkocz - prosta a jaka ładna.
Dodałam łańcuszki , rzemyki , zawieszkę
i gotowe. Cudna , skromna , dziewczęca bransoletka w parę minut.
Szerze mówiąc to sama nie spodziewałam się aż takiego pięknego efektu.
No to teraz możecie podziwiać.

Wiem , wiem lekko się przechwalam , ale jestem taka dumna z tego dzieła 
że ahh.









No a niespodzianka to zdjęcia moich cudeniek , które zamówił mi tata na biżuterię. Właśnie na tym
będą teraz robione zdjęcia moich prac :)
Prawda , że śliczne ?!



 

5 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka :3
    Mi taki stojak na bransoletki by się przydał ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz w internecie znajdziesz wszystko ! Jedno takie cudeńko kosztowało ok 25 zł.

      Usuń
  2. Jej ślicznie Ci wyszła ta bransoletka :D a taki stojak to fajna rzecz

    OdpowiedzUsuń